منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • عناصری برای ایجاد یک رابطه قوی کارمند و کارفرما

عناصری برای ایجاد یک رابطه قوی کارمند و کارفرما

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ


زمانی که یک کارفرما استخدام می کند، علاوه بر اضافه کردن یک عضو جدید به سازمان، رابطه ای بین کارمند و کارفرما ایجاد می کند. ایجاد موفقیت آمیز یک رابطه مستحکم این احتمال را افزایش می دهد که هر دو طرف راضی و به یکدیگر اختصاص دهند. هر دوی اینها تعیین می کنند که چقدر این روابط تنگ است. مشارکت کارکنان اغلب نتیجه این تعامل است که باعث تقویت روحیه کارکنان و فرهنگ پر رونق در محل کار می شود. کمک قابل توجهی به موفقیت کسب و کارها می کند. یک گزارش گالوپ در مورد مشارکت کارکنان نشان می دهد که شرکت هایی با نیروی کار بسیار درگیر 21 درصد سود بیشتری دارند. آنها 17 درصد بهره وری بالاتری نسبت به شرکت هایی با نیروی کار آواره دارند.

  • کارفرما رزومه را بررسی می کند.
  • مصاحبه ها انجام می شود و بررسی پیشینه انجام می شود. پیشنهاد کار تمدید شد
  • در نهایت، کاندیدای مناسب استخدام می شود. اگرچه فرآیند استخدام می تواند برای داوطلبان استرس زا باشد، اما می تواند برای کارفرمایان نیز بسیار استرس زا باشد.

متقاضی این شغل فقط باید درخواست ارسال کند، در مصاحبه شرکت کند و منتظر بماند. یک شرکت باید صدها درخواست را بررسی کند و ده ها مصاحبه انجام دهد تا فقط یک نامزد ایده آل برای این موقعیت را پیدا کند. وقتی آن پیشنهاد شغلی در نهایت پذیرفته شد، روزی برای جشن گرفتن است. با این حال، این مرحله از فرآیند دور از نور در انتهای تونل است. استخدام تازه شروع شده است. فرآیند استخدام و مصاحبه می تواند طاقت فرسا باشد، اما مراحل زیر – ایجاد یک رابطه کاری – به همان اندازه مهم هستند. با این حال، این مرحله از فرآیند دور از نور در انتهای تونل است. استخدام تازه شروع شده است. فرآیند استخدام و مصاحبه می تواند طاقت فرسا باشد، اما مراحل زیر – ایجاد یک رابطه کاری – به همان اندازه مهم هستند.

هنگام ایجاد یک رابطه قوی کارفرما و کارمند، باید چند فاکتور کلیدی را در نظر داشته باشید:

  1. با هم آشنا بشیم: درک نقاط قوت و ضعف یکدیگر برای شروع یک رابطه قوی ضروری است. شناسایی ویژگی های مشترک و متمایز آنها به افراد کمک می کند تا یکدیگر را درک کنند.
  1. ارتباط رایگان: یک خط ارتباط باز بین کارفرما و کارمند ضروری است. آنها در نهایت در یک صفحه قرار می گیرند، در یک جهت حرکت می کنند و در نتیجه به سمت یک چیز کار می کنند. یک متاآنالیز گالوپ نشان داد که شرکت‌هایی با نیروی کار پرمشغله 22 درصد بیشتر از رقبای با تعداد مشارکت پایین سودآور هستند (گالوپ)
  1. تصدیق و شناخت: کارفرمایان باید در نظر داشته باشند که ستایش و پاداش به اندازه انتقاد مهم است.
  1. ایجاد برنامه های توسعه برای کارکنان: یک برنامه توسعه کارکنان ایجاد کنید تا با بررسی عملکرد هر یک از اعضای تیم همراه باشد. این به تیم شما این امکان را می دهد که مسیر موفقیت را ببیند و به آنها اطمینان دهد که مدیریت آنها بهترین منافع خود را در ذهن دارد.
  1. تقویت انگیزه: به دنبال استراتژی هایی برای ایجاد انگیزه بهتر در کارکنان خود باشید تا بتوانید رابطه مثبت کارمند/کارفرما را حفظ کنید. پیوندهای محکمی را می توان در حین کار بر روی یک پروژه به خصوص چالش برانگیز با درگیر شدن در فعالیت هایی مانند مراقبت از تصویر بزرگ، قدردانی از نتایج، استراحت های مکرر و حفظ سلامتی ایجاد کرد.

بنابراین، یک رابطه کاری خوب می تواند تأثیر مثبتی بر تجارت داشته باشد. برخی از آنها می توانند:

  • درگیری کمتر در محل کاردر یک محل کار دلپذیر کمتر احتمال دارد تعارض رخ دهد. هنگامی که کارگران با هم همکاری می کنند و به یک هدف مشترک دست می یابند، اعتماد آنها به یکدیگر تقویت می شود. به نوبه خود، با جلوگیری از سردرگمی و تشدید اختلاف، آنها را مؤثرتر می کند.
  • بهره وری انباشتههمانطور که قبلاً اشاره شد، کارکنان شاد بهره وری بیشتری دارند که باعث افزایش درآمد شرکت می شود. این به این دلیل است که وقتی محل کار لذت بخش باشد، هم انگیزه و هم روحیه افزایش می یابد. و هنگامی که کارگران راضی باشند، به احتمال زیاد تمام تلاش خود را در محل کار انجام می دهند. یک مطالعه نشان داد که مکان‌های کاری بسیار شلوغ 10 درصد افزایش در رتبه‌بندی مشتریان و 20 درصد افزایش در فروش داشته‌اند (Qualtircs)
  • میزان مشارکت بالا: مشارکت کارکنان رابطه مستقیمی با روابط سازمانی دارد. طبق تحقیقات انجمن مدیریت منابع انسانی، اکثر کارمندان رابطه خود با کارفرما را برای شادی شغلی خود مهم می دانند. از آنجا که آنها احساس ارزشمندی می کنند، روابط شخصی می تواند کارکنان را تشویق کند تا در درازمدت رشد کنند و به شرکت متعهد شوند.
  • افزایش نرخ نگهداری: کسب‌وکارهایی که از روابط خوب حمایت می‌کنند، به احتمال زیاد موفق می‌شوند، زیرا به آنها کمک می‌کند اعتماد کارمندان متعهد خود را که ترجیح می‌دهند حفظ کنند، جلب کنند. بهتر است برای ایجاد یک رابطه مستحکم به جای سرمایه گذاری بر روی اکتشافات جدید سرمایه گذاری کنید تا از دام های تجاری جلوگیری کنید زیرا آنها تیم و سازمان را ترک نخواهند کرد، جذب نیرو، استخدام و … آموزش همکاری،

ایجاد یک ارتباط نزدیک کارفرما و کارمند ممکن است آنطور که در ابتدا به نظر می رسد آسان نباشد. با این حال، لحظه ای که شروع به صرف زمان برای آنها کنید، متوجه خواهید شد که این بهترین مسیر برای رشد شرکت شما است.