• خانه
  • وبلاگ
  • نحوه ایجاد وظایف و تنظیم یادآورها در ویندوز 11

نحوه ایجاد وظایف و تنظیم یادآورها در ویندوز 11

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

نحوه ایجاد وظایف و تنظیم یادآورها در ویندوز 11

در ویندوز 11، می توانید از برنامه Microsoft To-Do برای ایجاد یادآوری برای کار خود استفاده کنید. اپلیکیشن Microsoft To-Do از پیش روی ویندوز 11 نصب شده است و از طریق منوی استارت قابل دسترسی است. Microsoft To-Do برای دستگاه های اندروید و iOS نیز در دسترس است.

اگر نمی‌دانستید، Microsoft To-do یک ابزار زمان‌بندی کار است که با ویندوز 11 ارائه می‌شود و به شما امکان می‌دهد لیست‌های انجام کار، تنظیم یادآوری، یادداشت برداری، ذخیره مجموعه‌ها و موارد دیگر را بسازید. شما می توانید از این ابزار مفید برای سازماندهی و مدیریت کارهای روزانه خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید: نحوه تنظیم ماوس برای چپ دست ها در ویندوز 11

مراحل ایجاد وظایف و تنظیم یادآورها در ویندوز 11

با Microsoft To-Do، می توانید به راحتی یک کار ایجاد کنید و یک یادآوری برای آن در زمان و تاریخ تعیین شده تنظیم کنید. نه تنها این، بلکه To-Do همچنین به شما امکان می دهد یادآورهای تکراری را برای وظایف خود تنظیم کنید.

در زیر راهنمای گام به گام s را به اشتراک گذاشته ایمبا استفاده از Microsoft To Do یادآورها را در ویندوز 11 تنظیم کنید. بیایید بررسی کنیم.

ایجاد وظایف و تنظیم یادآورها در ویندوز 11

ایجاد یادآوری در ویندوز 11 برای وظایف خود آسان است. برای انجام این کار، باید برخی از مراحل ساده ای که در زیر به اشتراک گذاشته شده است را دنبال کنید.

1. ابتدا منوی استارت ویندوز 11 را باز کرده و کلیک کنید وظایف مایکروسافت ap.

وظایف مایکروسافت

2. باید یک کار جدید در Microsoft To-Do ایجاد کنید. برای انجام این کار، a را انتخاب کنید وظیفه لیست در پنل سمت چپ کلیک راست یک کار اضافه کنید.

یک لیست کارها را در قسمت سمت چپ انتخاب کنید

3. اکنون، شروع به نوشتن تکلیف خود کنید و اعتصاب می کند وارد دکمه. این کار را به Microsoft To-Do اضافه می کند.

4. برای تنظیم یک یادآور برای کار، کلیک کنید وظیفه و سپس انتخاب کنید به من یادآوری کن گزینه.

به من یادآوری کن

5. سه زمان و تاریخ از پیش تعیین شده را در یادآوری پیدا خواهید کرد – امروز، فردا و هفته آینده. اگر می خواهید زمان و تاریخ خود را تنظیم کنید، کلیک کنید “انتخاب تاریخ و زمان” گزینه.

نحوه ایجاد وظایف و تنظیم یادآورها در ویندوز 11

6. با این کار نمای تقویم باز می شود. انتخاب کنید زمان ملاقات و کلیک کنید صرفه جویی دکمه.

روی دکمه ذخیره کلیک کنید

این است! در اینجا نحوه تنظیم یادآورها در رایانه ویندوز 11 خود آورده شده است.

چگونه یک برنامه تکرار برای وظایف خود تنظیم کنید؟

همچنین می توانید یک برنامه تکراری برای یک کار در Microsoft To-Do تنظیم کنید. شما باید برخی از مراحل ساده ای را که در زیر به اشتراک گذاشته ایم را دنبال کنید.

1. Microsoft To-Do را در رایانه خود باز کرده و کار را انتخاب کنید.

2. از منوی ظاهر شده، کلیک کنید تکرار گزینه.

روی گزینه Repeat کلیک کنید

3. انتخاب کنید که آیا می خواهید کار را روزانه، روزهای هفته، هفتگی، ماهانه یا سالانه تکرار کنید. اگر می خواهید تاریخ دیگری تعیین کنید، کلیک کنید شخصی شده گزینه.

روی گزینه Custom کلیک کنید

4. در اعلان Repeat Every، بین روزها، هفته ها، ماه ها یا سال ها از منوی کشویی انتخاب کنید. سپس تعداد روز، هفته، ماه یا سال را وارد کرده و دکمه ذخیره را بزنید.

نحوه ایجاد وظایف و تنظیم یادآورها در ویندوز 11

این است! در اینجا نحوه تنظیم وظایف تکرارشونده در ویندوز 11 با Microsoft To do آورده شده است.

همچنین بخوانید: نحوه تست سرعت اینترنت در ویندوز 11

بنابراین، این راهنما در مورد نحوه ایجاد وظایف و تنظیم یادآورها در ویندوز 11 جدید است. می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث دیگر برای تنظیم یادآورها استفاده کنید، اما برنامه To-Do به صورت رایگان ارائه می‌شود و کارهایی که در اینجا ایجاد می‌کنید نیز با کارهای دیگر همگام‌سازی می‌شوند. دستگاه های متصل اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، در نظرات با ما در میان بگذارید.

نشریه How to create tasks and set یادآوری در ویندوز 11 برای اولین بار در ویندوز کار ظاهر شد.