منو سایت

نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

همه ما به خوبی می دانیم که Gmail در حال حاضر محبوب ترین سرویس ایمیل موجود است. با این حال ، در مقایسه با سایر خدمات ایمیل ، Gmail ویژگی ها و گزینه های بیشتری را به شما ارائه می دهد.

به طور پیش فرض ، 15 گیگابایت فضای ذخیره رایگان برای ذخیره ایمیل خود دریافت می کنید. این 15 گیگابایت در Google Drive و Google Photos نیز گزارش شده است. خوبی Gmail این است که به کاربران امکان می دهد پیوست هایی مانند عکس ، فیلم ، اسناد ، PDF و موارد دیگر را ارسال کنند.

مواقعی وجود دارد که می خواهیم چند پیوست ضروری را در Gmail نگه داریم. بله ، می توانید فایل های ضمیمه را در رایانه خود بارگیری کنید ، اما ذخیره آنها در Google Drive چطور؟

Gmail به شما امکان می دهد پیوست را در رایانه خود بارگیری کنید ، یا اگر فضا ندارید ، می توانید آن را مستقیماً در Google Drive ذخیره کنید. بنابراین ، اگر به بارگیری پیوست های Gmail در Google Drive علاقه دارید ، راهنمای صحیح را بخوانید.

همچنین بخوانید: 10 جایگزین رایگان Gmail رایگان

مراحل ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

این مقاله چند مرحله آسان برای بارگیری یا ذخیره پیوست های ایمیل در Google Drive را به اشتراک می گذارد. بیایید بررسی کنیم.

1. ابتدا مرورگر وب مورد علاقه خود را باز کرده و به وب سایت Gmail بروید.

نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

2. اکنون ایمیل حاوی پیوست را باز کنید. به عنوان مثال ، در اینجا یک ایمیل دارم که حاوی آن است. فایل Docx.

نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

3. باید فایل Doc را در مرورگر وب باز کنید. سپس فقط روی فایل کلیک کنید.

4. اکنون ، در نوار بالا ، روی دکمه بارگیری کلیک کنید. اگر دکمه را فشار دهید دانلود دکمه، فایل روی رایانه شما بارگیری می شودبه

نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

5. همچنین گزینه ای را مشاهده خواهید کرد به My Drive اضافه کنیدبه می توانید از این گزینه برای ذخیره پیوست در Google Drive استفاده کنید.

نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

6. حالا دوباره روی نماد to کلیک کنید آن را در حافظه Google Drive خود سازماندهی کنیدبه

نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

7. اگر می خواهید Photos را بارگیری کنید ، روی عکس راست کلیک کرده و را انتخاب کنید ذخیره کردن تصویر به عنوان گزینه. با این کار تصویر در رایانه شما ذخیره می شود.

نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive

این است! شما آماده ای. در اینجا نحوه بارگیری یا ذخیره پیوست ها در Gmail آمده است. همچنین می توانید Google Drive را در رایانه خود تنظیم کنید تا دستگاه محلی خود را در Google Drive ذخیره کند.

بنابراین ، این راهنما درباره نحوه بارگیری یا ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive است. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد! لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر در این مورد شک دارید ، در کادر نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

پست نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive اولین بار در TechViral ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.