
هفته حفظ حریم خصوصی داده ها ابتکاری است که در ژانویه 2008 در ایالات متحده و کانادا آغاز شد اتحاد ملی امنیت سایبری به عنوان تمدید روز حفاظت از داده ها در اروپا. این یادبود امضای کنوانسیون 108 در 28 ژانویه 1981، اولین معاهده بین المللی الزام آور قانونی در مورد حریم خصوصی و حفاظت از داده ها است. این کمپین سالانه با هدف گسترش آگاهی در مورد اهمیت حریم خصوصی آنلاین – هم نحوه مدیریت و محافظت افراد از دادههایی که ارائه میکنند و هم اینکه چگونه کسبوکارها دادهها را مدیریت، محافظت و از بین میبرند.
امروزه داده ها یکی از ارزهای باارزش هستند – به این معنی که اغلب بزرگترین دارایی و بدهی یک شرکت هستند.
استفاده از داده ها برای رقابتی ماندن ضروری است، اما انجام این کار بدون اولویت دادن به امنیت و حریم خصوصی آن می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. به همین دلیل است که قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها ایجاد شده اند و دائما در حال تغییر هستند – برای محافظت از اطلاعات شخصی افراد و همچنین راهنمایی شرکت ها در مورد بهترین شیوه ها برای جمع آوری، ذخیره، انتقال و پردازش داده ها.
ما قهرمانان هفته حریم خصوصی داده ها هستیم!
بهعنوان یک شرکت راهحلهای امنیت و رعایت حریم خصوصی و قهرمان هفته حریم خصوصی دادهها، ما هیجانزده هستیم که با منابعی برای آموزش کسبوکارها و افراد در مورد بهترین شیوهها، روندهای صنعت و بینشهای متخصص در این کمپین مشارکت کنیم.
چالش پیش روی متخصصان امنیتی این است که چگونه به کسب و کار خود کمک کنند تا از داده های خود در برابر عوامل بد محافظت کنند و با استانداردهای امنیتی مانند SOC 2، ISO 27001، HIPAAحتی بیشتر.
ما برای کمک اینجا هستیم.
این هفته، ما هر روز منابع اطلاعاتی، از جمله وبلاگ ها، اطلاعات بینش و راهنمایی های متخصص را منتشر خواهیم کرد. کاربید را دنبال کنید توییتر و لینکدین برای دسترسی به آخرین مطالب.
به دنبال کمک بیشتری برای ایجاد یک برنامه امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی برای تجارت با رشد بالا خود هستید؟ با یکی از اعضای تیم Carbide ارتباط برقرار کنید تا درباره نحوه تسریع امنیت و حریم خصوصی شما بیشتر بدانید.