منو سایت

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022


کیت منابع را از اینجا دانلود کنید

برای گسترش آگاهی و نشان دادن تعهد سازمان خود به امنیت و حریم خصوصی، ویژگی‌های ماه آگاهی از امنیت سایبری را بررسی کنید.

فهرست مطالب


ایمیل های پیشنهادی

ایمیل زیر را کپی، جایگذاری و برای تیم داخلی خود و مشتریان خارجی و جوامع ذینفع ارسال کنید. فراموش نکنید که نام شرکت و اطلاعات تماس تیم امنیتی خود را در صورت لزوم قرار دهید و با خیال راحت کپی را مطابق با اولویت های امنیتی شرکت خود سفارشی کنید!

ایمیل توصیه شده برای تیم داخلی شما

با درود! [Insert Your Company Name Here] خدمه،

FYI – بیشتر موارد نقض امنیتی ناشی از خطای انسانی است و آموزش بهترین راه برای مقابله با اشتباهات رایج است. آیا می دانستید که ماه اکتبر، ماه آگاهی از امنیت سایبری است؟ در اکتبر امسال، ما می‌خواهیم با ارائه آموزش و بینش در مورد بهترین شیوه‌های امنیتی به شما و همکارانتان برای کمک به ایمن ماندن آنلاین، به سرمایه‌گذاری در تیم خود ادامه دهیم.

منابع زیر را برای گام‌های ساده و یادآوری‌هایی در مورد آنچه که می‌توانید برای ایمن ماندن در محل کار (و زندگی شخصی خود) انجام دهید، بررسی کنید.

مراقب مهندسی اجتماعی باشید

مهندسی اجتماعی مسلماً رایج‌ترین تکنیکی است که بازیگران بد برای دسترسی به سیستم‌های یک سازمان از آن استفاده می‌کنند. رویکرد حمله سایبری به طور خاص کارکنان را هدف قرار می دهد زیرا آنها اغلب آسیب پذیرترین بخش دفاع یک شرکت هستند. بازیگران تهدید کننده هویت های مورد اعتماد را جعل می کنند، معمولا با آدرس های ایمیل، قربانیان خود را فریب می دهند تا اطلاعاتی را فاش کنند تا به سیستم های محدود دسترسی پیدا کنند.

برخی از رایج ترین انواع تکنیک های مهندسی اجتماعی عبارتند از:

فیشینگ

یک ایمیل فیشینگ معمولی مانند یک فرستنده معمولی – مانند یک بانک، شرکت مخابراتی یا سایر شرکت‌های صورت‌حساب – و یک تبریک عمومی برای چرخاندن قربانی به نظر می‌رسد. ایمیل اغلب قربانی را وادار می کند تا تحت عنوان برخورد با حساب کاربری خود، پرداخت معوقه یا سایر نیازهای فوری، روی یک پیوند مخرب کلیک کند.

آزار و اذیت

ضربه زدن شامل دادن چیزی به کاربر برای برانگیختن علاقه اوست. معمولاً دو شکل وجود دارد. فیشینگ و تحریک فیزیکی در فیشینگ، شرط بندی معمولاً به شکل یک وعده است – مانند جایزه ای که باید برنده شود – که به ایمیل کاربر ارسال می شود. “برای دریافت جایزه خود روی این لینک کلیک کنید!”

در ضربات فیزیکی، مهندس اجتماعی معمولاً یک USB می اندازد که از کاربر می خواهد آن را به رایانه خود وصل کند و در نتیجه دستگاه را با بدافزار آلوده می کند.

پیش پیامک

در بالماسکه، مهندس اجتماعی معمولاً داستانی را تعریف می کند که کاربر را وادار می کند بر اساس بهره برداری از اعتماد یا ارتباط عاطفی قربانی عمل کند. مهندس اجتماعی ایمیلی را ارسال می کند که به نظر می رسد از طرف یک دوست، همکار یا سازمان قابل اعتماد باشد. ایمیل معمولاً مشکلی را ارائه می دهد که باید حل شود یا حتی ممکن است درخواست کمک مالی برای یک علت خاص داشته باشد. ایمیل معمولاً شامل پیوندی به پورتالی است که در آن اطلاعات می‌تواند برای فیش کردن کاربر وارد شود.

وقتی صحبت از هر یک از این اشکال مهندسی اجتماعی می شود، بهترین اقدام این است که با احتیاط پیش بروید و همیشه قبل از کلیک بر روی یک پیوند یا ارائه هر گونه اطلاعات شخصی فکر کنید. اگر در حین کار چیز مشکوکی دیدید [Insert Your Company Name Here]، [Insert Your Company Security Reporting Policy here – i.e forward the suspicious email to our security team at <<email>>]،

برای نگاهی عمیق تر به مهندسی اجتماعی، این را بررسی کنید پست وبلاگ،

بهداشت رمز عبور خوب

مدیریت رمز عبور برای حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها ضروری است. رمزهای عبور شما باید منحصر به فرد و تصادفی باشد – بدون تاریخ تولد، نام سگ یا آدرس!

همانطور که گفته شد، ایجاد و پیگیری همه رمزهای عبور شما می تواند دشوار باشد. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد:

  1. از تاریخ های مهم استفاده نکنید
  2. “رمز عبور” رمز عبور نیست
  3. ترتیب واضح اعداد یا حروف
  4. نام وب سایت شما
  5. از ابزاری برای ایجاد رمز عبور قوی خود استفاده کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش های رمز عبور که شما را ایمن نگه می دارد اما ذهن شما را از به خاطر سپردن صد عبارت پیچیده منفجر نمی کند، این را بررسی کنید. وبلاگ،

مهم نیست در چه ماه، امنیت سایبری مسئولیت همه است. ما سخت کار کرده ایم تا امنیت و حریم خصوصی را در DNA خود جای دهیم [Insert Your Company Name Here] و امیدواریم که شما احساس قدرت کنید تا امنیت سایبری را به عنوان یک عضو ارزشمند تیم ما در اولویت قرار دهید! در صورت داشتن هرگونه سوال با تیم امنیتی ما تماس بگیرید [Insert Security Team Contact Information Here]،

ماه آگاهی از امنیت سایبری بر همه مبارک!

ایمیل توصیه شده برای مشتریان شما

سلام دوستان [Insert Your Company Name Here]،

اکتبر، ماه آگاهی از امنیت سایبری است! با درک این موضوع، مایلیم آنچه را که برای حفظ امنیت تیم، مشتریان و جامعه خود در برابر سایبری انجام می دهیم – این و هر ماه در میان با شما به اشتراک بگذاریم.

پر [Insert Your Company Name Here]ما برای جمع‌آوری، ذخیره و از بین بردن داده‌هایی که مدیریت می‌کنیم، رویکرد حفظ حریم خصوصی به طراحی را در پیش گرفته‌ایم. این بدان معنی است که زیرساخت ها و فرآیندهای ما از همان ابتدا با در نظر گرفتن حریم خصوصی طراحی شده اند.

به عنوان بخشی از [Insert Your Industry Here] صنعت، سیاست‌ها و عملیات‌های امنیتی و حریم خصوصی ما تضمین می‌کند که ما از آن پیروی می‌کنیم [Insert Relevant Laws and Regulations That You are Compliant with like GDPR, PIPEDA, HIPAA]،

سیاست های حفظ حریم خصوصی و امنیت داده های ما تضمین می کند که اطلاعات شما ایمن است. [Outline your privacy policies here. This can include how you minimize data collection and your processes to securely destroy data that is no longer needed.]

اگر سوالی دارید در تماس باشید [Insert Your Company Name Here] خدمه

درباره ماه آگاهی از امنیت سایبری و کارهایی که می توانید برای حمایت از امنیت سایبری انجام دهید در اینجا بیشتر بیاموزید.

کپی اجتماعی پیشنهادی

کپی، جایگذاری و ارسال کپی اجتماعی زیر در انجمن های خود. فراموش نکنید که نام و توضیحات شرکت خود را در جایی که لازم است قرار دهید و با خیال راحت کپی را مطابق با اولویت های امنیتی شرکت خود سفارشی کنید!

لینکدین

اکتبر، ماه آگاهی از امنیت سایبری است! پر [Insert Your Company Name Here] ما متعهد به فرهنگ مبتنی بر امنیت و حریم خصوصی هستیم و سخت تلاش می کنیم تا این تعهد را هر روز نشان دهیم.

آیا مطابقت دارد [Insert Regulatory and Legal Frameworks You are Compliant with Here] یا با اطمینان از به روز بودن تیم ما با آخرین آموزش های آگاهی امنیتی، می توانید مطمئن باشید که امنیت سایبری اولویت اصلی است. [Insert Your Company Name Here]،

در اینجا درباره #CybersecurityAwarenessMonth و کارهایی که می توانید برای #BeCyberSmart انجام دهید بیشتر بدانید:

توییتر

اکتبر ماه #آگاهی از امنیت سایبری است! پر [Insert Your Company Name Here] ما متعهد به فرهنگ مبتنی بر امنیت و حریم خصوصی هستیم. در اینجا درباره CSAM و نحوه #BeCyberSmart بیشتر بیاموزید:

گرافیک اجتماعی پیشنهادی

با خیال راحت از گرافیک های زیر برای نشان دادن تعهد خود به امنیت و حریم خصوصی استفاده کنید!

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022 کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022 کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022 کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022 کیت منابع ماه آگاهی امنیت سایبری 2022

چقدر باید روی امنیت سرمایه گذاری کنم؟

آ چک لیست راه اندازی

یکی از رایج‌ترین چالش‌هایی که استارت‌آپ‌ها هنگام شروع سفر امنیت و حریم خصوصی خود با آن مواجه می‌شوند، تصمیم‌گیری درباره میزان سرمایه‌گذاری در برنامه‌شان است. در حالی که سرمایه گذاری کم و غفلت در برنامه شما مسائل آشکار آن است، صرف بیش از حد برای منابع، تجهیزات و خدمات غیر ضروری می تواند به همان اندازه مضر باشد.

کلید یک برنامه امنیت سایبری که نه تنها شرکت شما را برای چشم انداز تهدید فعلی ایمن می کند و آماده می کند، بلکه به عنوان یک محرک کلیدی در کسب و کار عمل می کند که نیازهای امنیتی و حریم خصوصی شرکت شما را برآورده می کند. هیچ دو شرکتی یکسان نیستند، بنابراین هیچ دو برنامه امنیتی نباید یکسان باشند.

دانستن اینکه از کجا شروع کنید سخت ترین بخش است، اما کاربید شما را تحت پوشش قرار داده است. هنگامی که تصمیم می گیرید چقدر در برنامه امنیتی خود سرمایه گذاری کنید، با چک لیست سوالات و ملاحظات زیر شروع کنید.

مرحله و اندازه شرکت شما چیست؟

سرمایه گذاری شما در امنیت با افزایش اندازه و بودجه شرکت شما افزایش می یابد. سازمانی که به تازگی یک دور اولیه 250,000 دلاری را بسته است و تقریباً هیچ درآمدی ندارد، معمولاً انتظار نمی رود سالانه 100,000 دلار برای امنیت و حفظ حریم خصوصی هزینه کند. در روزهای اولیه، ممکن است از نظر هزینه‌های سخت زیاد هزینه نکنید، بلکه روش‌های خوب را در سیستم‌ها و سیاست‌های پایه خود در زمان توسعه پیاده‌سازی کنید.

صنعت شما چگونه بر انتظارات و نیازهای مشتریان شما تأثیر می گذارد؟

در بسیاری از صنایع، الزامات ایمنی توسط قانون اجباری شده است، اما مهم است که انتظارات مشتری از ایمنی را نیز در نظر بگیرید. انتظارات مشتری شما به طور کلی بر اساس بلوغ، پیچیدگی و حساسیت اطلاعاتی است که شرکت شما جمع آوری می کند.

مطمئن شوید که برای سازگاری و آمادگی برای برآورده کردن الزامات امنیتی مشتری خود، باید چه الزامات امنیتی قانونی و صنعتی خاص را شناسایی کرده و درک کنید.

مشتریان شما کجا هستند؟

الزامات امنیتی و حریم خصوصی که باید به آنها پایبند باشید بسته به مکانی که مشتریان شما در آن قرار دارند متفاوت است. اطمینان حاصل کنید که از مقررات بین المللی، فدرال، ایالتی و محلی که در مورد شما اعمال می شود آگاه هستید.

آیا با داده های مشتری سر و کار خواهید داشت؟ چه نوع داده هایی را مدیریت خواهید کرد؟

ماهیت داده‌هایی که مدیریت می‌کنید، الزامات قانونی و مقرراتی را که برآورده می‌کنید و همچنین انتظارات مشتریانتان را در مورد کاری که با داده‌های آنها انجام می‌دهید تعیین می‌کند. مطمئن شوید که هر دو را می‌دانید و فرآیندهایی را که باید در عملیات خود پیاده‌سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که مطابقت دارید، می‌دانید.

آیا مشخصات ریسک خود را درک می کنید؟

این یکی از مهم ترین عوامل در تعیین تلاش ها و سرمایه گذاری های امنیتی شما است. نمایه ریسک شما با انجام ارزیابی ریسک و تهیه خلاصه ای از تهدیدات برای کسب و کار شما و تأثیرات کمی و کیفی بالقوه این تهدیدها برای شرکت ایجاد می شود.

زمانی که شرکت شما از مرحله مفهومی تا مرحله توسعه توسعه می یابد و در حین چرخش، راه اندازی محصولات و خدمات جدید یا ورود به بازارهای جدید، ارزیابی های دوره ای ریسک را انجام دهید.

بیشتر می خواهید؟ ما نکات، راهنمایی‌ها و منابعی را برای شما منتشر خواهیم کرد تا در طول ماه آگاهی از امنیت سایبری از آنها استفاده کنید. چه چیزی را باید دنبال کنم توییتر و لینکدین برای دسترسی به همه چیزهای هیجان انگیزی که در ماه اکتبر منتشر می شوند!